Nobody knows.

Vaknade brevid min älskling idag. Han kom hit igår på kvällen och vi såg på film och myste. Annars igår så gjode jag ingenting. Satt framför datorn och tittade på Modern Family och på YouTube, hela dagen. Produktivt jag vet.
 
Nåja idag hade jag sammhällslära prov och tror det for bra, det kändes iallafall sådär som att man får iallafall 8. Men i och för sig alltid då ag säger det far bra for det inte sen heller... Haha. Gick till byn efter provet och köpte nödvändigheter. Kom hem och läste en timme på franskan och nu bara sitter jag här framför datorn igen.. Senare då mami kommer hem skall vi till Omena. Woopwoop!
 
Vi är bara för söta...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0