We loved.

Igår var det alltså Swedish House Mafia som gällde. Konsären var jävla nice! Helt massa fiilis och allt var super. Dom spelade också i lite på två timmar så det var kul! Efter det for vi hem med tåg och hem till älsklingen. Och så idag till skolan för att vi hade ännu skola idag, julfest och kyrka. Så chillade vi i Cittaren med pojkarna och så hem. Hemma har jag suttit och proppat i mig massa choklad från skålarna vi har på varenda bord i huset, typ. Och tittat på youtube videon, och det var en massa det! Eftersom jag missade allt som uppladdades igår. Men nu är det officially jullov och ingen skola mer på detta år, skönt stavas det!

Här är ännu två bilder från konsären, tagna med min telefon så därav den dåliga kvaliten, men man ser nu något.


 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0