Så skall det vara

Idag kommer bli en ultimat latdag. Har ingen aning vad jag skall göra idag. Utom såklart att kolla på Solsidan på kvällen. Men förrutom det. Träna..? Njääh feelar inte för det, inte nu iallafall för tillfället. Vilket betyder att jag kommer tortera mig imorgon på gymmet!
 
Annars så har jag väl inte gjort så mycket hittills. Laddat ner musik, läst bloggar, kollat på kvälder på webben och sånt som man nu gör när man surfar runt på nätet. Inte speciellt precis. Försöker ladda ner iOS6 på telefonen men via datorn vill det inte fungera tackvare min iTunes som vägrar fungera... Så nu pröver jag ladda ner den via telefonen hoppas hoppas hoppas det fungerar!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0