Fest-återhämtning-shopping.

På fredagen var det fest. Och kul hade vi som fan, tack! Massa dansande och en massa mysiga människor♥ Gick hem med älsklingen till oss halv 3 tiden på natten haha. Hela lördagen for till att återhämta sig från förra kvällen/natten. Sov mest hela dagen Skulle ju också se mina tjejer på kvällen men var så slut och hade ingen energi att göra något annat än att sova, så vi får ta det en annan gång!
 
Idag var jag i Helsingfors med Emmi och vi shoppade, eller hon shoppade jag köpte inget. Emmi köppte en kjol och en rock. Sen dess har jag försökt pumppa något av matematiken i mitt huvud men vet inte om något fastnar... Det får man väl se imogron. Bara jag inte behöver komma och skriva provet pånytt i sommar så är jag nöjd.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0