Din andedräk i mitt öra.

Igår var det fullt upp hela dagen. Vaknade breved min älskling och mamma sökte mig redan vid halv 11 eftersom vi skulle vara 13 i stan för att söka min klänning. Klänningen som hade varit hos sömmerskan för att fixas, blev inte som den skulle... Svårt att förklara men mina höfter är i proportion med min midja stora, så det blir så knasigt, och den blev inte perfekt, så dom skall fixa den ännu. Så nu hoppas jag att längden inte ändras pga detta, eftersom den var perfekt.
Efter det for vi och förde bilen till parkeringen och så gick vi på kaffe på Esplanaden och herre min tid så dom har goda grejs där! Åt en runebergstårta, yummers! Så gick vi lite runt i butiker och så var klockan 4 vilket betydde att vi skulle äta, eller vi hade bord reserverat till 4. Vi åt på Kellarikrouvi, där vi delade med familjen en kött fondue och ost fondue, medan dom andra åt innre filée. Som efterrätt delade jag och Emmi på en choklad fondeu. Så det blev bara fondeu för igår, men gott var det som... jag vet inte vad! Men annars så restaurangen var super mysig och jätte trevlig, nog en aning över den normala prislistan, men totalt värt det!
Klockan blev 18 och vi fick en aning brottom att hinna till Svenskis, då föreställningen började 18.30. Vi skulle alltså se Kristina från Duvemåla. Hade höga förväntningar på den eftersom den fått så mycket bra feedback, men blev nog en aning besviken eftersom den inte fyllde mina höga frväntningar. Den var bra, men hade förvänta mig mera.
Klockan blev 22.30, vi satt i bilen och startade hemmåt. Hemma så tvätta jag mig och så somna jag nästan direkt efter det... Det var en lång dag men kul eftersom den vek från det vanliga och det är kul att gå ut för att äta och på teater, och även vara med släkten.

Nu ännu bilder fårn dagen...



Detta blev ett lång inägg, well har inte bloggat så bra heller på sistone så.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0