You're all i see.

Vaknade underligt tidigt med tanka på att jag somnade först runt 2. Har inte gjort något vettigt hittills, lackat naglarna och tagit bort det gånger tusen, eftersom jag aldrig blir nöjd. Men snart så skall vi vä fara till Hakaniemen kauppahalli med familjen och snurra runt där bara.. Efter det far jag till min pojke och blir där tills fredag, iallafall. Eftersom imorgon morgon skall jag, älsklingen och Robin till stan till Tokyo 55 för att äta sushi, sen via butiken hem till älsklingen och så förberäda för kvällen! Kommer bli en as kul dag tror jag, eller vet jag.
 
Jag har ingen bild åt er just nu, eftersom min kamera har paijat... Jävla fint det också. Så jag vet ite om den nu skall föras och fixas eller bara köpa ny ''runko'' eftersom min är redan nästan 5 år gammal och D60:an som jag har, har inte sålts mera på flera år. Min runko har redan varit enång och fixas för ett par år sedan, så att köpa en ny låter bättre i mina öron just nu.
 
Här är nu en gamal bild från sommarn i USA... Mitt i ingenstans och det som var så coolt, att då man åkte bil och rullade ner förstret, satt ut handen och det var så varmt ute att det kändes som om någon blåste med en hårtårk på ens hand...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0