Belive

Slänger snabbt in ett inlägg här. Hade franska prov idag, for väl sådär.. Annars så fick vi ut prov och är nog mera än nöjd(!) med allt utom engelskan där jag fick 7+.. I moddan fick jag 9 1/2, geografin 9+ och i musik provet 9! Nöjd!

Hade även ridning idag. Mm jaa det for väl som det for, helt okej. Utom att den där jäveln inte kan stanna fast man river den i käften och tar halv halter så bra man kan när man åker 1000000km/h runt planen och den enda man får höra är att man skall ta kortare tyglar och blablabla. Skall jag hålla i bettet förfan vah?! Okej lite över drivet men nästan! Ibland sku hon nog.. mmh jo. Glöm! Hehe.

Nu ser jag på X-Factor! Woopwoop.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0