You.

Idag var det väl ingen speciell dag. Skola som vanligt. Men en sak gjorde min dag! Fick en random present av min varasyster! Gud va gulligt av henne, och det var bara sådär out of the blue. hihii. Blev glad. Tack ännu!
Har ännu ridning idag som varje tisdag.. Fast det är fint väder ute och jag hoppas att vi hoppar idag på timmen också, så som förra timmen eftersom det var skit kul! Okej inga höga hinder var det direkt haha men vi brukar inte hoppa, eller fara bommar för den delen heller, så ofta, så lite variation är alltid kul.
 
Dit for min ''diet'' eller försök på att avstå från allt sånthär hehe. Dom är så goda! Tack iisaaa..! Har ren äti typ hälften...

Kommentarer
Postat av: Isabel

2013-05-14 @ 23:11:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0