Två dagar.

Har varit lite borta igen. Men igår hade jag teori och var hemma först 18.30 och skulle där ännu göra ett ca. 10sidors arbete helt från början. Nåh fick de klart på typ 2h och när jag skulle spara det så försvann den. Så ni kan gissa hur sur jag blev. Och det var bara sista droppen och allt kokade över. Nå min älskade pojkvän hittade fram arbetet på någåt underligt sätt. Så tacka gud för det!

Idag hade jag skola och efter det chillade jag med min älksling i solen tills han hade träningar och min teoritimme började. Var hemma 18.30 och började titta på ishockey. Spännande var det men slutet gott - allting gott! 4-3 till Finland!

Hehe...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0