Sommar.

Sista provet check! Nästa blir väl studentskrivningarna på hösten.. Skrev franska idag vilket for nu sådär, faktiskt mycket bättre än jag tänkt mig. Fick skjuts av älsklingen hem som hade kommit med Erik och hans bil efter mig, ja vill också!! Påtal om körkort så har jag teori idag igen... Blir helt galen om vi har den där ena kärringen idag igen... Nåh efter den så kommer älsklingen och söker mig och planerna var att fara och kruisa väl?. Ush jag känner mig så fräck då älsklingen skjutsar mig överallt nu! Haha. Har inte typ rört min skoter efter det haha. Nej men nu sku han väl säga om det sen blir störande, right baby? (;
 
Har inga nya bilder, har inte tagit fram min kamera på en stund eller då jag har så har den inte villar sammarbeta med mig... Så här är en äldre.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0