En tid sedan.

Nu har de tigen gått en tid sen sist. På onsdagen var det skola och sen senare på kvällen träffade vi Amanda och Musse! Tittade på Finland - USA vilket inte for så bra för Finland. På torsdagen firade vi älsklingens pappa hemma hos dom med massa god mat och annat kul. Blev där övernatten och tillsammans med älsklingens mamma och pappa överraskade vi honom på sin födelsedag igår morgon. Eller överraskade och överraskade, ni vet hur det är på födelsedags mornar när man ligger vaken och låtsas sova (; puss. Vi for till skolan och allt var fris och frjöd tills i mitten av dagen började jag och älsklingen må helt ursäkta mitt ordval skit. Vi skippade sista timmen och for hem. Vi började se på Sex And The City första filmen, vilken sen avbröts till att älsklingen spydde och inte långt efter det följde min tur... Efter det var det kräkparad för oss båda... Kom hem och spydde här ännu lite och mådde bara annars skit. For och sova, vaknade och nu mår jag som om inget skulle ha hänt..?! Stackars älskling vars 18års födelsedag inte var någåt från det bästa hållet...
 
Everything we do we do it together right baby (; haha...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0