Today's.

Skönt att varje dag (förrutom torsdag) börja halv 10! Hade bara två timmar idag igen. Efter skolan kom jag hem och efter det har jag inte gjort någonting.. Eller ja det vanliga snurrat runt på YouTube my addiction.. 
Imorogn skall jag med min babe till stan(tror jag?) nå iallafall en film skall vi se, blir sekert nån som han vill se (dvs action...) Men hej, så många gånger jag har satt honom och se på nån chick flick så kan jag nog gå och se en action film ibland!
 
Någon undrade om jag kan skriva om mina mitt hobby, har bara ett hobby för tillfälle om inte gymmet räknas då. Och visst kan jag, bilder på när jag rider finns ej och jag har ingen som kan ta dem, men andra bilder från stallet har jag nog. Men jo, kan skriva om det här under denna vecka!
 
Idag hade jag detta på mig. En helt basic svart tröja från VeroModa, high waist jeans från Pieces, skor från Aleksi13. På läpparna ville jag sätta min sekert favorit woow färg just nu som är då L'oreals lip stain och färgen är 103 Marilyn. På bilden syns dock inte färgen så bra...
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0