This is us.

Har inte riktigt någonting att skriva om... Var på gymmet idag igen med Petra, inget extra med det väl. Kom hem och hann vara hemma en timme och så var det att fara mot stallet. Ridningen var faktiskt riktigt kul, eller bättre än förvänttat. Nu är jag nog helt död och vill bara sova, fast jag inte är ett dugg trött..
 
Blir så tråkigt så jag inte har några nya bilder (förrutom via telefonen..)
Helt btw. så enligt iltalehti är mitt namn ett populärare hundnamn än vår hunds namn! Haha. Mira är på top 17, medan Topi är på 42 plats. Hahaaa.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sku du kunna skriva nåt om din hobby? Ridningen och sånt? Och bilder från när du rider osv. Skulle vara kul att läsa om de :) btw älskar din blogg:)!

Svar: visst kan jag det! (: oj tack! ^^
miis

2013-03-05 @ 20:52:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0