21:10.

Hann inte alls blogga igår och inte idag förrän nu. Igår hände det inte så mycket, bara mys framför TVn men älsklingen. Idag var jag i skolan surprise surprise och kom hem hann vara hemma en några timmar tills det var tid att fara till stallet. Rid timmen var totalt pain in the ass! Hästen bara slängde på huvudet och lutade utåt så att min hand sekert krampar imorgon ocså. Nåjo what evs. Kom hem och for i duschen och skrev min psykologi undersökning färdig. Måst sluta med att börja alla arbeten först dagen före... Nej men nu skall jag krypa under täcket för jag är helt totalt utmattad.
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Snygg mugg du har ;)
Ps. Ridningen.. Ohh..♥

Svar: hehe
miis

2013-03-27 @ 20:34:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0