Rubrik saknas.

Så var den måndag igen. Igår kväll fick jag skjuts hem till min älskling där vi åt god mat och tittade på ett avsnitt av Modern Family och bara allmänns myste. Vaknade idag senare än normalt, då man inte behövde åka buss! Hehe. I skolan hände det väl inget speciellt, allt var som normalt typ..? Kom hem och nu har jag suttit här i kanske en timme och fixat ihop på minn samhällslära essä som jag trodde skulle vara klar imorgon, men det visade sig vara helt fel, den skall nämligen vara klar ''först'' på onsdagen. Men hurtiga jag som aldrig lagar någonting i förväg, har skrivit redan den nästan klar!
 
Bild från igår...
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0