Lambet walk.

Skolan var inge speciellt, överraskning, nej inte igentligen. Hade somtur ändå kort dag och fick sluta redan 13.15. Så det var fortfarande helt klart och ljust då jag kom hem. Min älskling kom hit med 3ans buss och här har vi inte gjort så mycket annat igentligen... Bara varit, spelat och tittat på ett avsnitt av Modern Family ofc. Skönt att inte ha ridning idag, skulle verkligen inte ha orkat med det idag.
 
Nu skall vi fortsätta vara super sociala och allt annat. Borde i duschen också, jag vet super intressant men jag orkar inte.. Gillar int när mitt hår blit vått, det tar en sån evighet tills det tårkar. Ibland är det inte äns torrt på morgonen om jag tvättat det på kvällen. Woohoo....
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0