Here we go again.

Igår började jag min dag med en några kilometers jogging med hunden. Typ 2-3km, och det var tungt cause im not in the best shape. Men skönt var det efteråt! Efter det for jag till Iisa och var där ända till idag morgon. Hos Iisa gjord vi igentligen inte så mycket. Vi talade för det mesta, sov och så spelade vi nog Sims3 hahah. Och var ute med hundarna. Kul var det!
 
Idag kom jag då hem vid 12 tiden och så har jag tittat på videon och sen börjat på mitt finka arbete. Annars väl inte så mycket mer. Imorgon skall jag in till stan och fixa min klänning så att den sitter perfekt woopwoop!
 
En gammal bild, once again. Men det är det bästa jag kan bjuda på nu, skall försöka ta mera bilder just idag dagen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0