You'll never get the best of me.

Hejssan hoppsan. Har varit i skolan idag vilket kanske inte var en överraskning. Hade dock bara två timmar idag och slutade redan 12.45. Kom hem 14 tiden och så lagade jag mitt finska arbete om Kipparikvartetti. Haha. Det populäraste finska bande på 50-talet. Sen har jag inte gjort så mycket annat, läxor typ.
 
Nu skall jag faktiskt testa min smink till fredagen och testa klänningen och allt så jag vet att det sen är bra på fredag morgon så att jag inte behöver panikera sen.
 
Hade ingen annan bild just nu, men denhär är från Muir Woods i Californien, som är en enorm park med träd i sig. Låter kanske skit tråkigt men naturen där var sjukt fin och träden enorma både tjocka och höga!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0