Won't let you down.

Så skönt med kort dag varje dag! Efter skolan kom jag hem hit till min älskling, och eftersom jag var ensam här så passade jag på att läsa och skriva klart min bok/recension. Gjorde också psykologi läxan och läste till filosofin! Duktiga jag. Nu är jag här ensam igen eftersom min pojke är på träningar, så jag har ingen aning vad jag skall hitta på nu. Snurra runt på bloggar och YouTube som han annars stör sig på hehe
 
Har grym träningsvärk i nedre ryggen och innre låren och axlarna. Nåh det är väl bara bra tecken och nu vet man ialafall att man gjort något! Skall bara komma ihåg att tänja ikväll.
 
Tumblr_miubhfkuoa1s1o330o1_500_large

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0