Muistan jäätelö kesän.

Glömde förresten att berätta att jag fick 10 i finska på betyge! Hehe happy girl over here! Annars så hade jag en kort dag idag, med bara två timmar, filosofi och engelska. Inget extra idag igentligen. Har bara varit hemma och i skolan idag. Hemma har jag surprise surprise tittat på min dagliga dos YouTube och Modern Family.
 
Och så har jag ju färgat håret. Eller igentligen sitter jag för tillfället med färgen i håret, blir nog ingen större skillnad tror jag men pointen var att bara färga utväxten så. Börjar faktisk få en liten stress över fredagen. Stressar över att allt inte går som det skall och blablabla.. Och så har jag ju ingen aning vad jag skall sätta på mig till efterfesten! K-R-I-S.
 
Haha.. skämtosido..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0