Igår.

15.03 for tåget från Jorvas, med vilket vi men min älskling for in till Helsingfors. Då vi kom fram for vi till Arnolds och köpte 6 stycken donuts. Hehe. Vi började gå mot ishallen och det var en underligt kort väg dit! Eller vi tänkte att det skulle ta en mycket längre tid än vad det tog, det tog alltså bara 15 minuter att gå dit. Matchen var riktigt bra, eller det var inte en tråkig match iallafall, att det hände hela tiden någonting. Säger jag som är en sådan expert på ishockey jag vet,, men så tyckte jag. Förlust blev det på rankkare 0-1. Nåjo, vi fick skjuts hem av nån Benis bekant så vi behövde inte ta tåget/bussen hem. 
 
När vi då kom hem tittade vi på Putous och efter det på Imagine That, och så somnade vi ganska direkt efter det. Idag morgon vaknade vi först vid 10 tiden och tittade på nyaste avsnittet Modern Family, efter det har vi faktiskt inte gjort så mycket. Varit ute en stund och där var det.
 
Idag senare skall jag väl på en bekants födelsedagsfest, tror jag. Det var väl inte helt sekert, men efter det om det blir av kommer älsklingen till mig och så är det skola imorgon... Men en positiv sak med att det är måndag är att jag och Petra äntligen skaffar gym korten! Woopwoop.
 
Tumblr_m7xpzegqhk1r0lmr8o1_1280_large

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0