Do the harlem shake.

Idag kommer bli en bra dag. Som jag berättade igår beger vi av med älsklingen och Robin till Helsingfors (gud det där lät som om vi skulle på någånslags äventyr.. haha). Där vi skall äta sushiiii, och så skall väl älsklingen hitta någå byxor eller någt. Nå tåget startar redan 09.03 och jag är redan vaken eftersom jag måste greja lite grejer ännu före vi far, och han den där ena söta ligger och sover ännu.

Om allt går enligt planerna, vilket de borde, är vi i Kyrkslätt centrum vid 13-14-15 tiden och så till butiken och fixa allt för kvällen sen hem och fixa här och sen kommer det bli awesome kväll vat jag väl!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0