A late valentine.

Idag har det varit fullt upp, ända tills nu. Vaknade vid 9 tiden och så latade jag mig i sängen och steg upp först 10. Åt morgonmål och strax efter det meddelade pappa att vi skule till Sello. Vi var då i Sello och äta kinesisk mat och så shoppade vi klart också.. hehe. Nu just chillar jag framför min dator och kom just på att hur har jag klarat mig utan en egen dator... I-lands problem som värst jag vet.. Nåjo, anyways så har det inte sen hönt så mycket annat idag, skikkade nog iväg en sommarjobb/veckosluts jobb ansökan här just. Hoppas hoppas hoppas jag får jobb denna sommar! Blir annars galen.
 
Skjortan min älskling köpte mig som en late valentines gift! Tack gulle love it..!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0