Talk that talk.

Min bloggning är helt totalt usel nu under sommarn, ingen motivation alls att skriva what so ever. Men snart börjar skolan, vilket jag är helt glad för faktiskt. Sista året i gymnasiet (abi!!) och blir student! Blir helt skönt med skola, får lite rutin i dagarna, speciellt då jag inte har haft något fast sommarjobb under sommarn, och jag gillar gymnasiet. Jag tycker om skolan, speciellt om vår skola, skulle nog inte ha villat fara till något annat gymnasie än Kyrkslätt. Och alla som börjar gymnasiet nu på hösten, don't worry gymasie är mycket bättre än grundskolan!
 
Nåjo, det jag försökte få sagt var att när skolan börjar så kommer jag trodligen också uppdatera mer.
Bild från Bredskär i förra veckoslutet...
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0