When i say Justin you say Bieber.

Igår var jag då alltså på Justin Biebers konsär som började 1,5 h sent.... Men när det väl började så var det nog en himla bra fiilis och bra konsär! Efter det for jag till Porkala på fest vilket inte var en bra ide.. Mådde dåligt typ genast när jag kom dit och fiilisen där var från skogen. Bokstavligen. Det var inte alls lyckat.. Trodde de skulle ha varit annorlunda.. Men allt var som vanligt.... På morgonen gick vi med älsklingen och Robin en typ 4km lenkki och talade om allt möjligt. Skönt att få tankarna ut ibland. Kom hem till älsklingen tittade på Taken 2, Erik kom dit också så beställde vi kebab och pizza och åt det. Skönt chill det vill säga. Kom hem till mig just och har kollat på Youtube, älsklingen kommer väl hit sen på kvällen så då skall det mysas till tusen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Justiiin ;)<3

2014-01-02 @ 19:27:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0