Lovers hold on.

Ojdå. Det blev visst inge av igår. Var igår på dagen hos min älsklings famo och vi åt där och sånt. Kom hem och åt lite här och så for vi på länk med älsklingen, Emmi och hunden. Jag var den ända som sprang.. Dom andra gick men jag brukar jogga ganska sakta (fettbränning you know) i ställe för snabbt hela tiden vilket bara tar på konditionen för det mesta. Några spurter i uppförbackarna tog jag ju nog, ush så tungt!
 
Idag hade jag filosofi prov vilket for helt bra fatiskt. Bättre än förväntat. Nu borde jag läsa psykologi och inte sitta här vid datorn men no can do..
 
Hihii fick denna tipu av älsklingens famo igår. Den lyser som en disco boll (haha)..!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0