I rather lose you as a friend than have you stabbing me in the back.

Inget ork att blogga mera, inte just nu iallafall. Har för mycket i privat livet att tänka på nu, helt tillräckligt tungt. Och det är tråkigt att läsa om att jag var i skolan och kom hem.. right? Så har inte riktigt något att blogga om och inga nya bilder för den delen heller. Så får se när jag skriver nästa gång, kanske idag/imorgon kanske om en vecka/månad. You never know. Men just nu vill jag fokusera på mig själv och mina mål och inte på onödiga människor i mitt liv som bara är ivägen för det jag vill nå.
 
My only one i konw you will be there when no one else is...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0