.

Bara för att jag hade tråkigt och råkade kika in på Ellens blogg så måst jag göra denna...
 
Allmänt
Längd: 168 tror jag?
Familj: mamma pappa lillesyster jag (och släkten, speciellt pappas sida då vi är så nära med varandra).
Husdjur: en hund.
Gör just nu: lyssnar på musik, bloggar och funderar över alltmöjligt.
Hur länge har du bloggat: 3 år?
Något som gör dig glad: Ibland får riktigt inget mig glad men älsklingen brukar lyckas ganska bra.
Något som gör dig störd: Personer som tror för mycket at sig själv.
Humör just nu: Lite depp, äckligt väder och jag måste dra mig ut om en stund tackvare ridningen så..
Vad har du i din väska: Ingenting. Det första jag gör när jag kommer hem är att tömma min väska alltid.
Favorit färg: Vit.
Favorit djur: Hund människa här hej.
Favorit plagg från din garderob: Min Guess klänning.

Musik & kändisar
En långsam låt som alltid är lika bra: Beyonce - Dance for you.
En snabb låt som alltid är lika bra: Toto - Africa kommer nog aldrig bli dålig. Om den sen klassifieras som snabb är en annan sak men whatevs.
En låt du inte tål: Gangam style.
Favoritband/artist: Finns så många..
Kändis tjej-crush: Gotta be Beyonce.
Kändis kill-crush: Oh God.. Bruce Williiis (; Hahah nej men inte vet jag.
 

 
Resor
Länder du besökt: Sverige, Estland, USA (New york, Californien, Arizona, Utah, Massachusetts, Nevada) Kenya, Tanzania, Thailand, Canarie öarna, Cypern.
Vilket av de besökta länderna skulle du tänka dig bo i: New york.
Bästa stadssemester: New York.
Bästa strandsemester: Kenya.
Bästa partysemester: Well har inte varit på något sånt. Ännu.

Piercings/tatueringar
Har du piercing: Öronen.
Har du tatuering: Noup.
Om nej - vill du ha: Vet inte..
Om ja - var: -
 
VS.
Vinter / sommar
Strand- / stadsemester
Godis / frukt
Bil / buss
Moped / skoter
Justin Bieber / One Direction
Blond / Brunet
Choklad / lakrits
 
Sommar...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0