You're so fake even barbie is jealous

Har märkt att mitt liv är fullt av människor som inte talar till/tittar på/uppmärksammar mig om dom inte behöver mig. Jag har en i mitt liv som jag kan säga att skulle vara där no matter what. Fast man vet aldrig vad som kommer hända i framtiden, kommer jag känna med denna person? Kommer jag tala med den? Kommer jag se den personen? Men jag litar och vet med hundra procents sekerhet att helt samma hu många vänner kommer och går kommer denna person vara där, för personen är inte inblandad i mina relationer alls.
 
Men jag blir så arg när vissa människor tror dom är vänner med mig och sen ändå aldrig talar med mig (om dom själv inte behöver det såklart). Dom kallar sig mina vänner, men gör aldrig något med mig. Jag kan ärligt säga att det var länge sedan jag talade ordentligt med en tjej.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0