Across the sky

Har läst på finska sen jag kom hem halv 4, alltså i två timmar. Orden har nog inte fastnat så bra, men teorin nog väl. For inte på ridningen idag, är ännu såpass sjuk att det skulle bara värra till saker, och det vill jag ju inte, vill bli frisk och så är det ju provvecka så det är ännu viktigare att hålla sig frisk!

Hoppas att finskan nu fastnat pårikitigt, kommer nog dock repetera ännu men ändå. Vill få bra. Är trött och hängig just nu, vill bara sova..

Ps. Fick i finska hörf. då vi övade bara 2 fel! Woopwoop. Och så i dom där var man själv skulle skriva så kan jag inte poängsätta dom när jag inte är seker om det räknas och hur det räknas det som jag skrivigt, om det inte är exakt så som han har där framme. Men är sjukt nöjd!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback