Jag har vart vilsen

Min dag började redan klockan 6.30 då min väckarklocka ringde för första gången. Steg upp gjorde jag först 7. Satt mig i bussen vid 8 och var i skolan lite före 9. Helt galet hur vår morgon buss far kompicerade rutter. Om den skulle fara direkt in till byn skulle det ta 20min. Men nehhej varför skall de göra det så enkelt, utan iställe skall vi köra rutten via masaby så det tar minst 50min.. Jag är en av dom första som stiger bussen, och jag är en av dom sista som stiger av bussen..

Jaja väldigt intressant. Men nu är det faktiskt så att jag har håltimme och är väldigt urtråkad. Pga attt de youtubare jag följer inte laddat upp någån ny video.... Vilket annars sysselsätter mig på mina 90min fritid mitt i dagen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0