Am i not pretty enough?

Alltså ush att den där sången skall snurra i huvudet. För dom som inte förstod; synd för er. Nej så elak är jag inte(..?) Sången är från filmen The loved ones och för er som sett den så vet. Så elak kan jag vara, muahahaaaa! Jag är konsitg, helt på tossigt humör.. Nu tänker jag krypa under mitt täcke i min ny beddade säng med nya och fräsha lakan!

I can try make things right and fix those wounds we have. I can try to make them heel all by my self, but if you don't meet me halfway they will never heel compleatly. To this day you haven't showed me any signs of wanting to fix things between us. I don't know how much longer i will have the motivation to fix this, when you don't seem to care as much as i do.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0