Well well, look whose here!

Man borde så småningom börja läsa på engelska orden. Vill att min baby kommer hit och övar med mig! Myhh. Har hittills bara snurrat runt på netet inget annat. Skulle kunna fara ut med hunden, men väntar på ett paket som borde komma idag och måste därför vara hemma, och jag har ingen aning när det kommer så.
 
En bild tre bilder på mig med mina nya glasögon! Woopwoop. Gillar dom massor, men tack gode gud för att jag inte måste ha dom på hela tiden! Skulle dö då. Behöver använda dem bara då jag själv tycker, då när det blir svårt att se texter och saker längre bort. Och jag ser nog hundra gånger bättre med dom här än utan! Men somsakt behöver jag ej ha på dom hela tiden.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0