Enjoy every day

Sitter och väntar på bussen. Minus delen med gymnasie är att man slutar alla möjliga underliga tider. Vilket nog är ett plus då mannhar skjuts eller kör själv. Men då man måste bli och vänta på bussen.. Hmm inte så bra. Plus minus noll alltså.

Skall hem och printa ut massa sånger tills imorgon. Har sekert int berätta men skall på famos mammas 95års fest. Hehe hur kul är inte det! Så vi skall sjunga och äta gott. Annars så väl inte så mycket, på lördag morgon skall jag laga morgonkaffe åt pappa, till farsdagen liksom. Jaa jag vet att farsdagen är först på söndagen. Men skall på fest på lördag så söndag morgon kan jag inte laga kaffe åt pappan min, så jag gör det på lördag iställe. Annars mera farsdags planeranden, vi skall till Famo och Fafa för att äta! Woopwoop = god mat.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0