eight

Lyssnar på gamla låter hela tiden oftast är det så att jag inte gillar någon låt just då den kommit ut utan först då den blivit ''ute'' enligt alla andra | Har fobi för nattfjärilar står int ut me dom. Jag börjar gråta och skaka och kan inte kontrollera mig under en stund om jag ahmnar på en plats där det kryllar av dem tex vid en lapma. helt hemskt. nu tycker nån att jag är patetisk men jag har verkligen obehag med nattfjärilar.. jag sover inte i samma rum som en nattfjäril. vissa är har fobi för spindlar, jag för nattfjärilar... | Har en dålig vana som kallas att inte göra läxor. | Älskar att träna och vill komma i form eftersom jag riktigt aldrig varit det. vill vara nöjd med mig själv och kunna gå på stranden utan att skämmas. | Jag har världen dåligaste blodcirkulation, swriöst. måste ha yllesockor på mig hela tiden, även på sommaren kan inte gå inne utan sockor! annars också är min högra arm jätte kall ofta och kan inte gå länge utan någon långärmad utan att få kallt | Har ingen bästa vän, har inte haft det heller nu i lite på 2 år, det har sina bra och dåliga sidor | Men däremot har jag den bästa pojkvännen någon kan få | Skriver dagbok, eller ja skriver inte i den varjedag men då jag behöver skriva av mig skulle dö om någon skulle läsa det som står i den boken. där står allt.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0