Några julklappar.

Fick massor med fina julklappar som jag önskat, och inte önskat men endå kommer till nytta. Här är nog ite alla klappar men orkade inte te bid på varendaste en, då jag fick ganska mycket småsaker. Men ja bilderna då, fick en parfym jag önskat mig. Lösögonfransar, en såndär cleaner för makeup brushes, och läppglans från Joe Blasco. 5 stycken muggar från Iittala som jag så länge viljat ha och nu äntligen fick! Fick även de små tallrikarna som hör till. Och sen som sist på bild så glass sås. Mm man! Älkar dom där smakerna! Haha.
Förrutom det som fanns på bilderna fick jag choklad såklart, presentkort till stadium, massor med biobiljetter, böcker och en dator och sen såntdär smått litet som nagellack mm. Och så får man ju inte glömma att jag nu äger hela serien av DHW då jag fick sista seasonin!
Tack alla helt massor för allt jag fick! Är jätte nöjd och glad över allt jag fått. Tack

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0