It's a secret i'll never tell.

Har chillat i mina yogapants hela igår dagen och idag! Dom är sköna! Och deffinitivt värda priset som var 30 euro.. Eller för att vara exakt 27,95. Idag så har jag inte planerat något, att  göra alltså. Skulle villa se Iiisa bara hon skulle svara. Lovar att hon endå sover ännu, wouldn't be a surprise. Puss. Haha. Anyways så har jag faktiskt inget annat att skriva om.. Min dag har bara börjat med att titta några avsnitt på DHW. Inte desstu mer.
 
Bilden från USA sommarn 2012
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hei! Va menar du me att sover ennu? Du vet ju att ja vaknar alltid så tidigt som möjligt ;)

2012-12-31 @ 23:33:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0