I never knew

På fredagen var vi med familjen i Helsingfors och shoppade loss där! Hehe. Jag fick en söt skjorta (kan väl sätta bild senare) som mamma köpte och så köpte jag lite andra saker. Senare på kvällen kom min älsklings pappa och sökte mig och så var jag där resten av kvällen, vi åt och så tittade vi på Never Back Down. På lördagen var jag och se på min älsklings match och dom vann 9-3! Wii. Efter det var jag hos dem ända tills mamma och pappa sökte oss och så kom vi till oss. Här tittade vi på Slumdog Millionaire och spelade monopol med Emmi och pappa. Idag morgon sov vi länge, så tittade vi på Master Chef Australia och så var vi en stund ute tills mushe for hem. Efter det cyklade jag på vår kuntopyörä i 2x40min på samma som jag tittade på DHW. Annars så har jag väl inte gjort så mycket.. Vi lagade mini-pepparkaks hus med mamma och nu sitter jag här framför datorn och skall se på mina favorit YouTubarens videon! Wiii!
 
Två bilder från idag...

 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0