Glossy glossy.

Sitter i bilen på väg till IsoOmena för att shoppa och bara se runt. Skall försöka hitta lite julklappar samt skor till min klänning så jag sen kan föra den och lagas så den blir perfekt!

Skolan var väl inget att kommentera.. Normalt som alltid. Men idag morgon hemma hände det någåt väldigt komiskt.. Jag hade skärt äpple i fina klyftor jag sen skulle ta med till skolan. Jag satt dem i en låda och bestämmde mig för att sätta kanel på dom för lite extra fancy smak. Jag tog burken och hällte på äpplen, tills jag märkte att det var en underlig färg på pulvret och att det luktade underligt. Så ser man på, på burken står det curry! HAHA. Det var så fail av mig att det inte är sant! Nåh tillslut efter massa skrattande åt mig själv och sköljande av alla äppelbitar, fick jag mina äpplen med kanel!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback