Enkeleistä näitkö unta.

Denna lördag har gått långsamt. Har städat mitt rum ordentligt, dammsugit hela huset och bilen och torkat damm. Det har kanske inte varit den bästa lördagen, har haft massa humörsvängningar. Vill färga håret men har ingen hårfärg för att göra det... Och butikerna är inte öppna mera. Och så ville jag baka såndärna söta små pepparkaks hus men ingen deg har vi heller...

Har redan fått några julklappar, av Sophie och min älskling! Tusen tack dom var jätte fina♥. Har inga bilder just nu men imoron sätter jag bild på vad jag fick (: Imorgon kommer vi även att fira en tidig julafton med pappas sida av släkten.för att de inte alli blir så som man önskat... Jaajaa men hörs imorgon!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0