Dont you worry child

Gjorde mina kursval just. På tal om det  är jag den enda som inte hittade modda11/finska10 och mab10 därifrån? För jag sökte och sökte och hittade inte någon av dem. Nåjo anyways så hade jag kortdag i skolan idag. Nu tänker jag bara data och njuta av min ledighet. Har ingen ridning idag så det blev som om jag skulle ha ledigt hehe.
 
Ja just det har inte berättat men skall med min älsnking och se på Swedish House Mafia på torsdagen, vi beställde biljetter igår. Lite sent ute kanske men skulle bara spontant fara och se om det fortfarande fanns biljetter kvar och det fanns det. Då sa jag till min pupps att nu far vi! Så beställde han biljetter åt oss och nu är vi på yläkatsomon. Kanske inte det bästa och skulle nog ha varit kivogare med permanto, men still better than nothing, och jag tror det kommer bli as kul!
 
Tumblr_me3n3yvspv1r18biho1_500_large

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0