23december.

Har vaknat klockan 8 idag och nu sitter jag här framför datorn och kollar på BlogTv. Höhö. Vilket liv jag vet, men ville se det och jag vet nog ej hur länge jag orkar se på det mer. Det är ju en 24h lång video chat grejs, och jag missade början.. Eftersom det här i finland var klockan 3 eller 4 på morgon natten. Well anyways, ville iallafall se hur det var och nu har jag kollat på det i 20 min och nu tror jag att jag slutar. Och nu vet jag att alla var skit intresserade.Well i dont care för mig är det intressant.
 
Annars idag så blir det en tidigare julfirning(?haha) så denna dag borde fara relativt snabbt och sen är det måndag alltså julafton!
Får inte bilden vänt här på blogg.se och orkar inte börja gå tillbaka till alla min abilder, hitta fram bilden och sen redigera den. Men söt som socker är den ändå. Fast han inte direkt var på fotograferings humör då jag var ivrig och ta julbilder av honom, därav hans sura min... Hahha. Sötnos

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0