When everything's wrong you make it right.

Skrev miit första prov på onsdagen, samhällslära som for bra. Fast man kunde ju inte direkt vänta sig något annat med den läraren haha.. Var igen på teori igår, tråkigt igen. Massa saker man redan vet när man kört i trafiken i snart 3 år som man ändå måste lyssna till...
 
Idag skrev jag psykologi provet vilket for väl helt okej. En av dom tre essäerna for nog lite åt skogen men men får se.. Annars så kom jag hem till älsklingen efter provet och här har vi typ tittat på HIMYM och lite youtube ofc..! Var på teori och älsklingen på träningar. Nu sitter vi här och skall sekert se på HIMYM eller något annat skoj. 
 
Imorgon har jag modda prov vilket man inte behöver läsa på då det bara är diktanalys och jag kan redan alla begräpp etc.. Senare på kvällen blir det fest på runhälla och då skall jag släppa loss!! Behöver det verkligen efter allt.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0