Flower beauty first.

Long time no see. På tordag hönde inget märkvärdigt, for på födelsedagsfest till mammas och pappas gudson och så till min älskling övernatten. Igår for jag och Petra efter skolan till gymmet och drog en killer på magmusklerna vågar jag säga! Pojkarna aka Robin och min älskling kom dit sen senare och vi simmade och var i bastuna, men kanske inte mer om det haha...
 
Idag ser planerna ut så här: . Ja typ ingenting, älsklingen skall väl komma hit och sen vet jag nog inte mer. Pappa tittar väl efter en ny kamera åt mig, då det är ingen ide att föra min nuvarande för att ficxas då det blir ändå typ billigare i längden såhär när min kameras motor redan tidigare har paijat.
 
Dagen startar med detta... Morgonmål och mys med hunden..!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0