All over your face.

Igår var vi och tittade på Cloud Atlas med familjen i Kinopalatsi. Och den var ganska intressant. För det första tog sen 3 timmar och redan det gav mig en ganska ''dålig'' bild av filmen, eller ja enligt det man sett på trailern iallafall. Men det värkade sig vara helt fel, jag gillade filmen jätte mycket och det var faktiskt skit bra. Är nog lite förvirrad ännu då man inte får veta extakt allt i filmen.. Svårt att förklara för en som inte sett filmen så.
 
Idag vaknade jag brevid min älskling och så myste vi en stund tills klockan blev så mycket att han skulle på match och jag for till gymmet. Var på gymmet i bara 45 min, joggade och cyklade bara idag, så inga muskler. Senare idag får man väl se vad man hittar på. Är så sur över att min kamera är sönder just nu då det är så fint väder ute hela tiden!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0