2 mars.

 
Igår hann jag nog inte alls blogga.. Som ni sekert märkte. Men efter skolan for jag med Petra direkt till gymmet och vi var så hurttiga att vi gymmade i 2 hela timmar! Och så simmade vi och låg i bastuna i 1 och en halv timme. Höhö. Efter det kom Petra hit till oss och vi lagade på vårt super fina engelska arbete typ hela kvällen, lackade naglar osv.. hehe. Så jag hann helt enkelt inte skriva alls igår.
 
Idag vaknade vi runt 9 steg upp och åt morgonmål. Klockan var lite före 10 då vi fick skjuts till Långvik och idag gymmade vi i en och en halv timme plus en halv timme på pool-sidan. Jag kom hem för typ 30 minuter sedan, och har inte gjort så mycket efter det. Har iallafall mycket YouTube att catcha upp då jag inte hann med det heller igår!
 
Idag senare skulle jag villa till min baby boo, bara jag får skjuts. Jag vet att vi inte bor långt ifrån varandra, det finns en massa andra som bor längre ifrån varandra än vad jag och min älskling, men dom där 8 kilometrarna känns som ett ända helvete ibland. Ursäkta ordval. Men morgondagens planer är att fara till Omena för att kanske kolla en film tillsammans med älsklingen, och så kanske äta någonting och såklart shoppa! You know me..!
 
Haha jag vet de sista bilden, men i can't help it i love my booty..!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0