En stund sedan.

Nu vart de igen en stund sedan. Har varit fest och skoj med dom mysigaste människorna. Och har varit på körlektion vilket har nu farit sådär, nu skall jag väl ännu nåndag bli en kusk. Haha. Har halkbana nästa vecka med fröken Strandell höhö får se vad det blir..! Idag var jag och chillade med dom skönaste tjejerna själv och det var väl händelse rikt, vi var en sväng i diket och så också men ingen skada sig(!), bara några skrapsår och bilen fick inget desstu värre go toyota corolla! Nu skall jag laga middag med min älskling och mysa ute på terassen med honom riktigt ordenligt för imorgon skall jag till Sverige, nog bara på kryssning och kommer hem på söndag och sen skall det väl festas igen wii!
 
Har ingen bild som är ny och kameran är hemma så en bild från min 17 års dag får duga, kan inte fattaatt jag blir myndig nu om ungefär en månad!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0