Igår.

Igår var vi i Hangö med kusinerna, famo och fafa och min pappas fastrar. Vi var på någon sorts säl safari..(?) Inte nog värt att fara på enligt mig men det är ju helt hur man ser på saken. Efter det gick vi runt i hangö och tittade på hopptävlingar då det var Seahorse week. Ush vad hästar är fina djur! Vi for och äta till Westerbygård och det rekomenderar jag! Jätte god mat och dom var super trevliga där också plus platsen sjävl var super mysig och fin! Kom hem vid 21 tiden och sen blev kusinerna här och vi satt hos oss till över midnatt, mys!
 
Idag var jag och baby på länk och nu skall vi snart ut med båten till någon ö.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0