Let there be love.

Igår var jag somsagt inne i stan för att se på film med familjen plus pojkvännen. Vi tittade på The Hobbit, och jag gillade den, fast jag inte är det största fan:et av LOTR. Och jag kan inte tro att jag säger det här, men jag väntar på nästa del redan!
 
Idag var det en vanlig dag i skolan, eller kanske inte en av dom bästa men klarade den trots allt. Var hemma först 17.15 och ganksa direkt meddelar mamma att vi skall till IKEA. Där vi sen också åt, yummers köttbullar och franskisar eftersom jag inte gillar potatis mos (och för att vi hade det idag i skolan...). Ingen av oss köpte nog någonting därifrån, utom mat då, så ingen lyckad resa ur den synvinkeln. Sen var vi också en sväng via Motonet där jag köpte en jumppaboll åt mig som jag själv pumpade upp med en mini pump, och observera att bollen var 75cm i diameter...!!! Och via Lidl där vi då köpte mat. Nu sitter jag här på min jumppaboll och skall just inta min dagliga dos av YouTube sen kanske ett avsnitt Modern Family och sen sova.
 
Imorgon skall jag in till stan(igen) för att testa min klänning(igen) och hoppeligen hämta den med mig hem. Far med 9.30 tåget och när jag kommer hem är ännu lite osekert så jag tar med min hälsokunskap bok så att jag kan läsa till provet om jag blir i stan en längre stund, för att på kvällen har jag ännu ridning.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0