High level.

Idag vaknade jag brevid min älskling, alltid lika kul och mysigt! Hihi. Skolan for undeligt snabbt. Och tackvare historia timmen och min och Petras chitchat så har jag sådan grym lust att fara och träna!
 
Efter skolan gick jag ner till byn för att jag var tungen att ladda mitt busskort som hade hela 1,83 euro på sig. Anyways, bussresan var hemsk, pga att min telefon hade bara 3% batteri (tack vare draw something)och jag kunde inte lyssna på musik och därav tvingades att lyssna på alla småbarn som skrek och härjade. Kul. Hemma har jag inte gjort ett dugg viktigt, har nog gjort alltmöjligt annat onödigt som att se på 4 avsnitt Modern Family. Lagat cuscus sallad åt mig. Varit i duschen (okej det var nog inte onödigt). Latat mig framför datorn. Aktiv dag idag kan jag bara säga såhär till slutet av den.
 
Jag har ingen ny bild, så här får ni en gamal gamal bild från Kenya 2008 istället... Sorry för bildkvaliten.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0